Hoe plaats ik een bestelling?
Verliefd geworden op één of meerdere stuks uit onze collectie? Dan is de volgende stap heel simpel. Plaats het item of meerdere items naar jouw keuze in het ‘winkelmandje’ en klik als je klaar bent met shoppen op 'afrekenen', onderaan het scherm.
Je wordt dan stap voor stap door het aankoopproces geleid. Het is belangrijk dat je de juiste adresgegevens invoert, omdat jouw pakket naar dat adres wordt gestuurd. Controleer daarom goed of de gegevens kloppen, anders komt jouw pakket niet aan. Heb je een afwijkend bezorg- of factuuradres? Dat is geen probleem, dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.
Als je voor de eerste keer bestelt bij (Twee) Meisjes kun je zowel een eigen account aanmaken, als een guest-account. Het voordeel van een eigen account is dat je hierin eenvoudig de status van je bestellingen kunt opvolgen, je bestelgeschiedenis kunt zien en dat je je account gegevens zelf kan updaten. Je kunt ook een verlanglijstje maken en delen als je ingelogd bent.
Retourneren is eenvoudig via ons retourportaal.
Meer informatie hierover vind je onderaan de pagina.
Kan ik mijn bestelling ook komen passen in de winkel?
Ja, dat is zeker mogelijk via ons online reserveringssysteem en dit zonder kosten. Je hoeft je bestelling bovendien niet op voorhand te betalen!
HOE GA JE TE WERK?
Je shopt de stuks die je wil passen op onze webshop. Twijfel je tussen 2 maten? Voeg ze gewoon allebei toe aan je mandje!
Als leveringsmethode kies je voor "passen in de winkel" en als betaalmethode "ik kom passen in de winkel". Zo hoef je je bestelling niet op voorhand te betalen.
Je krijgt een bevestigingsmailtje van ons wanneer je bestelling klaarligt in 1 van onze 2 winkels. We zullen het pakket dan 7 dagen voor je opzij houden; dus je kan langskomen wanneer het jou past.
In de winkel kun je je bestelling dan passen. Tegelijkertijd kan je natuurlijk ook andere stuks uit de winkel passen. Daarna reken je gewoon af aan de kassa.
Deze optie is zonder aankoopverplichtingen.
Onder ‘Onze winkels’ vind je de adresgegevens van onze 2 winkels in Brugge.
Welke verzendopties bieden jullie aan?
Je kan kiezen tussen 3 verschillende leveringsmogelijkheden. Deze keuze kun je maken tijdens het afrekenen.
1. Je kunt jouw pakket bij je thuis laten leveren of op een ander adres, bv je werk.
2. Je kunt jouw pakket laten leveren bij een pickup shop of afhaalpunt bij jou in de buurt. Hier kun je je pakket dan ophalen op een moment dat het jou past, binnen de aangegeven werkdagen.
3. Je kunt jouw bestelling gratis ophalen of passen in één van onze winkels in Brugge (Meisjes of Twee Meisjes). Indien je voor deze optie kiest, hoef je niet op voorhand te betalen.
Voor de eerste 2 leveringsmogelijkheden werken wij samen met Bpost en DPD.
Tarieven
Verzending naar België kost €4.5 (afhaalpunt) of €5.5 (thuislevering).
Verzending in België boven de €100 euro is gratis!
Verzending naar Nederland kost €5.95
Meer info over onze verzendmethodes en tarieven kun je hier terugvinden.
BELANGRIJK:
Als je een vraag of bezorgdheid hebt over je levering, neem dan contact met ons op via e-mail (info@meisjesbrugge.be) of telefoon (+32 050 34 52 93 (meisjes) of +32 050 331661 ).
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Ja, jouw pakket ophalen in één van onze 2 winkels in Brugge is GRATIS, ongeacht het aankoopbedrag.
Kies hiervoor "Pick up in store" als leveringswijze.
Wanneer jouw pakket klaar ligt in de winkel krijg je hierover een bevestigingsemail, waarbij we vermelden in welke winkel de stuks voor je klaarliggen. We zullen het pakket dan 7 dagen voor je vastgehouden; dus je kan langskomen wanneer jou dat schikt.
Wil je zelf kiezen in welke winkel je de bestelling wil ophalen? Vermeld dit in de bestelnotities tijdens het bestelproces.
Voor meer informatie verwijzen we naar alle info in de footer van onze webshop.
Hier vind je de adresgegevens en openingsuren van onze 2 winkels in Brugge
Kan ik mijn bestelling(en) retourneren?
Niet 100% tevreden?
Geen probleem met onze geld-terug-garantie.
Na ontvangst van je bestelling heb je namelijk 14 dagen de tijd om het artikel naar ons te retourneren voor terugbetaling via ons retourportaal.
Er zijn 2 methodes om je bestelling(en) te retourneren:
-Je stuurt je retour naar ons op.
Hier zijn retourkosten aan verbonden.
-Je brengt de artikelen binnen in 1 van onze 2 winkels in Brugge.
Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.
Retourneren is bovendien eenvoudig via ons retourportaal https://tweemeisjes.shipping-portal.com
Door je postcode en je trackingnummer/ordernummer in te vullen, kun je je bestelling in enkele stappen aanmelden voor retour.
Tijdens dit proces kun je kiezen tussen de volgende opties:
Je laat een prepaid retourlabel aanmaken
In het retourportaal kan je het servicepunt kiezen waar je je retourzending wil afgeven. Er is de optie om dit te doen zonder te moeten printen.
De kosten van deze service bedragen €5 voor België en €5.95 voor Nederland (let er in dit laatste geval wel op dat u kiest voor DPD RETURN) en zijn inclusief Track & Trace informatie.
Je kiest voor "retourneren in de winkel" (gratis)
Je kan je artikelen retourneren in één van onze winkels in Brugge. Dit is uiteraard kosteloos.
Belangrijk: terugbetalingen worden altijd nadien afgehandeld via de webshop, en dus niet in de winkel.
U mag altijd een mailtje sturen naar info@meisjesbrugge als u de artikels hebt binnengebracht, voor een vlotte verwerking.
Lees hier ons transparant en volledig retourbeleid.
Hoeveel bedragen de retourkosten?
Je kan een prepaid retourlabel aanmaken via ons retourportaal.
Hieronder kan je zien welke kosten hieraan verbonden zijn.
Retourneren in de winkel, is natuurlijk wel kosteloos.
Dit zijn onze retourkosten:
België: €5 (je kan kiezen tussen Bpost of DPD)
Nederland: €5.95 (hier is het belangrijk dat je kiest voor DPD return, want een retour via Bpost kost €6.95)
France: €9.95 (Si vous choisissez l'option DPD Return)
Luxembourg: €6.5 (Si vous choisissez l'option DPD Return)
Germany: €6.5 (Wenn Sie sich für die Option DPD entscheiden)
Denmark: €11.95
Andere EU-landen: neem contact op met ons via info@meisjesbrugge.be
Other countries: please contact us to get a quote. Everything is possible!
Je hoeft dit bedrag niet te betalen bij het retourneren van de artikelen. De kostprijs van de retour zal worden afgehouden van het te vergoeden retourbedrag.
Het is mogelijk om verschillende bestellingen in 1 keer te retourneren, maar gelieve dit dan duidelijk te vermelden.
Je kan ook kiezen voor een postservice van eigen keuze (op eigen kosten). Gelieve dit duidelijk te vermelden en je retour op voorhand aan te melden door ons te mailen.
Dit is ons retouradres:
Meisjes
Eiermarkt 8
8000 Brugge
info@meisjesbrugge.be
0485680539
Raadpleeg hier al onze retourvoorwaarden.
Kunnen artikelen die niet passen ook teruggebracht worden naar de winkel?
Ja! Via DROP-OFF in één van onze winkels in Brugge:
Meisjes - Eiermarkt 8 - 8000 Brugge
Twee Meisjes - Sint Jakobsstraat 61 - 8000 Brugge
Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. Bekijk hier onze ligging en openingsuren.
Volg deze eenvoudige stappen om je artikel(en) te retourneren via onze winkels:
Meld je retouraanvraag:
Ga naar ons retourportaal en vul de nodigde gegevens in. Alle noodzakelijke informatie kun je terugvinden in je orderbevestiging, die je van ons per e-mail kreeg. Het ordernummer bestaat uit 4 cijfers.
Doorloop het retourportaal en kies voor de optie ‘Return in Store’. Is de ‘Regel Retour’ knop niet aanwezig? Dan is de termijn voor het aangeven van de retour wellicht overschreden. Neem in dat geval contact met ons op.
Hierna moet je enkel nog de stuks in 1 van onze winkels (naar keuze) afgeven. Je kan dit natuurlijk ook door iemand anders laten doen.
Je kan ons voor de zekerheid nog een bevestigingsmailtje sturen met je ordernummer of met het e-mailadres die je gebruikt hebt bij het bestellen. Mail hiervoor naar info@meisjesbrugge.be
Let op: Alle terugbetalingen worden altijd nadien afgehandeld door onze online administratie. Niet in de winkel zelf.
Nadat we je retour goed hebben ontvangen storten we het restitutiebedrag uiterlijk binnen de 10 dagen terug. We sturen je hierover ook een bevestigingsmail.
Houd er rekening mee dat we administratief genoodzaakt zijn om terugbetalingen te regelen via dezelfde betalingsmethode dat je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling (online bankieren, paypal, creditcard en/of cadeaukaart).
Hoe lang is de levertijd?
Levering van jouw pakket binnen de Benelux gebeurt normaal gezien binnen de 2-3 werkdagen. Mail ons gerust (info@meisjesbrugge.be) als je de bestelling snel nodig hebt, zodat we er alles aan kunnen doen om tijdig te leveren en je te informeren over eventuele vertragingen.
Leveringen naar Frankrijk en Duitsland gebeurt in principe binnen de 2-4 werkdagen.
Tijdens feest- en soldenperiodes kan het iets langer duren. Onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om (stakingen, extreem slechte weersomstandigheden, pandemie…) kunnen er ook voor zorgen dat jouw pakket iets langer onderweg is.
Als je een vraag hebt over je levering, neem dan contact met ons op via e-mail (info@meisjesbrugge.be) of telefoon (+32 50 33 16 61). We volgen graag je levering voor jou op en hebben toegang tot de trackingsystemen van onze transporteurs.
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder 'Verzending'.
Welke betaalmethodes zijn er?
Bij ons kun je verschillende betaalmogelijkheden kiezen:
-Online bankieren (o.a.
-Bancontact/Mister Cash, iDEAL, Visa)
-Betaling via overschrijving
-Paypal
Onze partner Multisafepay garandeert een 100% veilige afhandeling van betalingen.
Zodra jouw betaling is afgerond kan je hiervan een bewijsje printen en ontvang je ook een bevestigingsmail. Bij betalingen via online bankieren kunnen we direct zien of de betaling succesvol is verlopen en zullen we jouw bestelling direct verwerken.
Alles over onze betaalmogelijkheden vind u hier.
Do you ship internationally?
Yes, you can shop these beauties from abroad too!
At the moment we ship to France, Germany, Denmark, The Netherlands & Luxembourg.
Would you like us to ship to another country than the ones listed above? No problem at all. Drop us a message and we'll get you a quote!
Here are the shipping costs for the different countries:
The Netherlands: €5.95
France: €6.95
Luxembourg: €7.95
Germany: €7.95
Denmark: €12.95
Can i return items?
Yes! We always hope that your purchase is completely to your liking, but we understand that sometimes things are not quite right. Our return policy states that after receiving your order you have 14 days to let us know that you wish to return an item for a refund.
You have several return options:
1. OUR RETURN PORTAL
You can receive a return label via OUR RETURN PORTAL (important - only applies to orders shipped via (any) carrier).
You do not have to pay when returning the items. The cost of this service will be deducted from the amount that’s eligible for a refund.
The costs of this service:
Belgium: €5 (you can choose between Bpost or DPD)
The Netherlands: €5.95 (choose DPD Return, for a return with Bpost we charge €6.9)
France: €9.95 (Si vous choisissez l'option DPD Return)
Luxembourg: €6.5 (Si vous choisissez l'option DPD Return)
Germany: €6.5 (Wenn Sie sich für die Option DPD entscheiden)
Denmark: €11.95
Other EU countries: contact us at info@meisjesbrugge.be
Important! Always choose for DPD return, as this is the cheapest option.
2. VIA A POSTAL SERVICE OF YOUR CHOICE
You can also return items to us VIA ANY POSTAL SERVICE OF YOUR CHOICE and at your own expense (which will likely be higher than our return label).
When you choose the option, please send an email to info@meisjesbrugge.be so that we can register your return.
Our return adress:
Meisjes
Eiermarkt 8
8000 Bruges
Belgium
3. DROP-OFF IN STORE
You can physically return the items yourself to one of our 2 stores in Bruges.
In this case there are of course no costs involved.
Important: refunds are always administratively handled through the webshop, not in the store itself.
Is het veilig om bij jullie online te bestellen?
Zeker!
Wij staan garant voor kwijtgeraakte zendingen, en werken ook met een beveiligde betaalomgeving en verbinding (SSL) van Multisafepay.
Multisafepay heeft al vele jaren ervaring met het leveren van beveiligde en vlotte online betaaloplossingen en staat aan de top van multi-channel betaaldiensten. Multisafepay garandeert een 100% veilige afhandeling van betalingen, onafhankelijk van de gekozen betaalmethode bij uw bestelling op onze webshop.
Of je nu Bancontact/MisterCash, Visa, MasterCard of een andere betaalmethode gebruikt, de transactie gebeurt steeds via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen Multisafepay en jou, de koper. Noch (Twee) Meisjes, noch derden krijgen jouw kaartnummer of andere informatie te zien.
Multisafepay verifiëert o.a. de geldigheid van jouw kaart, kaartnummer en toegangsrechten van jouw kredietkaart en geeft ons een bericht wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden.
Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?
Ja, dat kan, enkel en alleen in het geval we je bestelling nog niet hebben verstuurd. Zodra jouw bestelling is verstuurd, is het niet meer mogelijk deze te annuleren of te veranderen.
Na ontvangst van jouw bestelling, is het uiteraard wel mogelijk om jouw artikel(en) te retourneren.
Voor annulatie of wijzigingen van je order kan je ons contacteren via info@meisjesbrugge.be
Voor dringende zaken kun je ons bellen, zodat we het order voorlopig on hold kunnen zetten.
Meisjes: 050 33 16 61
Twee Meisjes: 050 34 52 93
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat nu?
Als je een vraag of bezorgdheid hebt over je levering, neem dan contact met ons op via e-mail (info@meisjesbrugge.be)
We kijken graag na waar het is fout gelopen en kunnen namens jou de levering opvolgen bij Bpost of DPD. Zo kunnen we snel achterhalen wat de status van de levering van je pakket is.
Heb je een item ontvangen dat je niet hebt besteld? Of is het item beschadigd?
Wanneer je een item ontvangt dat beschadigd is, of dat je niet hebt besteld, kun je deze uiteraard kosteloos retourneren. In dit geval kun je bij ons een retourlabel aanvragen door te mailen naar info@meisjesbrugge.be
We doer er in dit geval alles aan om onze fout zo snel mogelijk recht te zetten.
Is je maat of favoriete kleur uitverkocht?
We proberen onze bestverkochte stuks altijd terug op voorraad te krijgen, in de mate van het mogelijke.
Als een artikel in de webshop 'niet in voorraad' is, heb je de mogelijkheid om je interesse in het artikel kenbaar te maken via de 'Verwittig me bij voorraad'-knop. Deze knop vind je terug op de pagina van het uitverkochte artikel.
Wij sturen je vervolgens een mailtje zodra het artikel weer op voorraad is.
Items met "noos" in de titel en onze Mika Elles collectie zijn op aanvraag bij te bestellen in de maat of kleur die je wenst.
Mail jouw reserveringsaanvraag naar info@meisjesbrugge.be en dan zien we wat we kunnen doen!
Kan ik de stuks die ik online zie verschijnen passen in de winkel?
Je kan op de pagina van elk artikel zien in welke winkel het in voorraad is (zie check store inventory)
Let op: Niet alle stuks die op onze webshop staan, hangen uit in de winkel. Bovendien is onze voorraad zeer beperkt, en moet je er soms snel bij zijn.
Daarom is het mogelijk om de stuks die je graag wil passen te reserveren via onze webshop:
HOE GA JE TE WERK?
Je shopt de stuks die je wil passen op onze webshop. Twijfel je tussen 2 maten? Voeg ze gewoon allebei toe aan je mandje!
Als leveringsmethode kies je voor "passen in de winkel" en als betaalmethode voor "ik kom passen in de winkel". Zo hoef je je bestelling niet op voorhand te betalen.
Je krijgt een bevestigingsmailtje van ons wanneer je bestelling klaarligt in 1 van onze 2 winkels. We zullen je bestelling dan 7 dagen voor je opzij houden. Je mag ons altijd mailen, mocht je er niet op tijd geraken, dan houden we bestelling nog wat langer opzij.
Vanaf dat moment kun je binnen de openingsuren langskomen wanneer het jou past om de stuks te komen passen. Op het moment dat je langskomt kun je natuurlijk ook andere stuks uit de winkel passen. Daarna reken je gewoon af aan de kassa.
Deze optie is zonder aankoopverplichtingen en uiteraard gratis.
Hier vind je de adresgegevens en openingsuren van onze 2 winkels.
Aanvaarden jullie consumptiecheques in de winkel?
Ja! We aanvaarden alle papieren en elektronische consumptiecheques in beide winkels.
Bovendien aanvaarden we ook Cadeaubon Brugge, Tickets Compliments van Edenred en de Cadeau Pass van Sodexo.
Hier vind je een overzicht.
Kan ik bij jullie een private shopping organiseren?
Ben je op zoek naar een originele activiteit met de collega's, vriendinnen of familie? Waarom niet eens je verjaardag op een originele manier vieren? Is het hoog tijd om nog eens bij te praten met de vriendinnen, of komt shoppen er misschien wel nooit meer van met die kinderen? (Twee) Meisjes to the rescue!
Onze winkel is beschikbaar voor private shopping parties, en dit helemaal gratis! Een private shopping kan op elke dag naar keuze, en dit voor of na de openingsuren!
Alle info over deze formule vind je hier.
Zijn jullie open op zondagen?
We zijn altijd* open op zondag.
Bij Meisjes: van 10u30 tot 18u30
Bij Twee Meisjes: van 14u tot 18u
* tenzij 25/12 of 1/1 op een zondag valt
Zijn jullie open op feestdagen?
Bij Meisjes zijn we elke dag open van 10u30 tot 18u30, ook op feestdagen.
Uitgezonderd op:
- 25 december
- 1 januari
Ook bij Twee Meisjes zijn we open op feestdagen, tenzij deze op een maandag vallen (de vaste sluitingsdag van Twee Meisjes).
Volg ons op social media om steeds op de hoogte te zijn van onze openingsuren en -dagen.